28.12.12

Transformace - ano či ne?

Momentálně panuje celkem rozruch na internetu o tomto tématu, bohužel to tak vypadá, že se dle plánovaného data od 21.12.2012 zatím žádná transformace či vytržení lidstva do 5D nekoná. Co je myslím ovšem důležité, že část lidstva začíná více přemýšlet o této planetě a hlavně se zabývat duchovnem. To je myslím první důležitý krok a pokud nás bude víc a víc, tak naše planeta se za čas může stát tím rájem, který máme ve svých myšlenkách. Já sám musím poděkovat skvělé práci především webu Cesty k sobě, Igoru Chaunovi a dalším a dalším...



Vyjádření Richarda:  
Zdravím všechny lidi dobré vůle, dodatečně všem přeji příjemné prožití vánočních svátků a také nastávající nový rok.:-) Je mi naprosto jasné co se Vám honí hlavou a jak rádi byste odsud opravdu odešli. Nesu za vyřčené plnou odpovědnost a s čistým srdcem Vám sděluji.

DĚLAL JSEM TO, CO PO MNĚ CHTĚL OTEC!!

26.12 jsem s ním měl poměrně dlouhý rozhovor. Jako velký odpůrce náboženství včetně křesťanství budu přesto citovat i některé úryvky z Bible.

Otázka: Stvořiteli, proč nebylo vytržení? Jasně a zřetelně si mi říkal že bude 21.12. Tu informaci jsem tak jak si chtěl předával lidem. Proč nebylo?

Odpověď: Na tuto otázku už Richarde přeci odpověď znáš. Řekněme, že v tuto chvíli se třídí plevel od zrna u hledačů dobra a spravedlnosti. Lidé se sami umisťují tam kde chtějí být a sami se selektují, kdo z nich dojde až k vytržení a kdo ne. Ti pevní a odhodlaní, co nehledají vinu v druhých a volají k zodpovědnosti skutečně mě, se dočkají. Však jsem o tom dal vědět i v prvním zjevení Ježíše Krista. Matouš 24. 43-51 Uvažte přece: Kdyby hospodář věděl, v kterou noční dobu přijde zloděj, bděl by a zabránil by mu vloupat se do domu. Proto i vy buďte připraveni, neboť Syn člověka přijde v hodinu, kdy se nenadějete. Když pán ustanovuje nad svou čeledí služebníka, aby jim včas dával pokrm, který služebník je věrný a rozumný? Blaze tomu služebníku, kterého pán při svém příchodu nalezne, že tak činí. Amen, pravím vám, že ho ustanoví nade vším, co mu patří. Když si však špatný služebník řekne: ‚Můj pán nejde,‘ a začne bít své spoluslužebníky, hodovat a pít s opilci, tu pán toho služebníka přijde v den, kdy to nečeká, a v hodinu, kterou netuší, vyžene ho a vykáže mu úděl mezi pokrytci; tam bude pláč a skřípění zubů.

Otázka: Proč si mi lhal? Byl si to ty kdo ke mně 24.12.2010 promluvil a řekl mi: Jdi říkat lidem ať se na mě obrací, že přijdou velké změny. Ty víš co vše mě to stálo. Veškerá odpovědnost nyní padá na mě a ztratil jsem důvěru.

Odpověď:Říkal jsem Ti, ať se lidé obracejí na mého syna Pána Ježíše Krista. To jeho se nyní mají ptát co se stalo a každému kdo se ptá se dostane odpovědi. Já jsem nejvyšší zodpovědnost. Ten kdo hledá vinu u Tebe ve skutečnosti nikdy nehledal Boha. Tobě mohu slíbit, že důvěru, kterou si ztratil, brzy opět získáš. S tímto postupem si souhlasil ještě před zrozením a muselo to tak být. Otázka: Kdy tedy bude vytržení?

Odpověď: To Ti nepovím, v tuto chvíli to na Zemi opravdu neví naprosto nikdo. Pochop, že toto by pro Tebe i pro lidi mělo být velkým poučením. Data nehrají žádnou důležitost. To události, které jsem Ti předal jsou důležité a Ty dojdou naplnění. 21.12 jsme vytvořili úmyslně, tuto informaci jsme předali různým kontaktérům včetně indícií, řekněme jako návnadu. Spousta falešných lidí se chytla a řekla si: Počkám si a uvidím. V tuto chvíli, když vidí že se nic neděje, směle se vrací ke svým starým zvyklostem a životům. Richarde oni si vybrali a vybírají, je to jejich volba. Bylo to prostě nutné. Matouš 24:36 O onom dni a hodině však neví nikdo, ani andělé v nebi, ani Syn; jenom Otec sám.

Otázka: Alespoň časový horizont Vytržení. Slušní lidé už nesnesou tu být.

Odpověď: To nech na mně. Sám se rozhodnu v pravou chvíli, jakmile se lidé definitivně rozdělí. Nenechám je čekat déle, než to bude nutné.

Otázka: Co příchod Faraona Zeuse?

Odpověď: Faraon Zeus už na Zemi připravuje své zástupce, jakmile začnou být v ohrožení duše lidí, okamžitě na to bude následovat vytržení. To pořadí je skutečně: Vytržení, poté příchod Zeuse a chvíli na to Kristova vědomí. Znovu opakuji: Události které jsem Ti předal jsou pravdivé. Otázka: Je něco co by si chtěl říci lidem?

Odpověď: Vystupte se stínů kohokoli na Zemi. Odpovědi hledejte sami v sobě a pomoci se dovolávejte k nám.

diskuzi k tomuto článku najdete zde

Další zpráva z blogu od Živé světlo + Féwa zde

Jan Menděl a jeho pohled aneb Do jakéže dimenze se to už přesouváme? zde

abundancia - o neuskutečněném konci světa a o zmařených nadějích těch, kteří očekávali svůj vzestup - transformaci zde

Žádné komentáře:

Okomentovat